Twin Falls!

2015



Lediga dagar bjuder på massor av aktiviteter! I måndags var jag och Sara fortfarande lediga så vi drog för att kolla in ett ställe jag inte varit på innan. Twin Falls kallas det och det är typ bara ett ställe i floden man kan bada, såååå fint :D På förmiddagen skypade jag med Alexandra och nu har vi typ hela vår resa planerad, så nu måste vi bara sätta oss och boka med! Vår plan ser ut som följande:
 
29 November: Flyga till Las Vegas för att ses där
30 November: Buss tour till Grand Canyon
1 December: En tur till en Outlet för shopping och sen bio och se sista hungergames
2 December: Kanske en extra dag i Las Vegas för att se resten.
3 December: Flyga till Honolulu
6 Decemer: Flyga till Kailua Kona
7 December: Hawaiian tour
13 December: Ta in på hotell på Hawaii
14 December: MIN FÖDELSEDAG!
Sen beroende på hur mitt flyg hem kommer vara, bokar vi flyg hemåt efter det. Jag tillbaka till Austin för att hämta resterande bagage och Alexandra till Sverige :)
 
Iallafall, tillbaka till måndagen! Hahah Sara kom hit och sen tog vi min bil, handlade lite snacks på HEB och sen drog vi dit. Badade, solade hoppade från lite klippor och tog snackpaus innan vi drog oss tillbaka hem till mig. Hahah innan vi gick så var det en man som frågade om han fick fota min Texastatuering :D Älskar den fortfarande lika mycket! Väl hemma så duschade vi och sen stack vi för att äta middag med Natalja. Efter det drog jag direkt till gymmet för ett litet pass med Jill (om kvällarna nu kan vi ju ses på Westlake-gymmet för hon har flyttat närmre mig :D) Efter det duschade jag, drog hem, packade om väskan och körde sen till Sara för att sova där så vi kan åka direkt till San Antonio imorgon :)
 
 
 
 
Till höger om denna bilden fanns det typ små klippor man kunde hoppa ner från för precis nedanför vr det ganska djupt!
 
 
Pappa och Felix: Hit ska jag ta er!!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?