Torsdagen den sjuttonde juli!

2015



Idag jobbade jag 8am-3pm + 6-8pm efter lite ändringar. Mina värdpäron ville ut och äta med A och jag var helt okej med att ändra så istället för att åka till gymmet efter jobb fick jag en paus på 2h för att kunna göra det tidigare :) Under dagen var B på camp och jag hade E och A hemma. Vi kollade lite film och plockade undan här hemma innan min värdmamma hämtade upp E och jag körde A till tennis. Under tiden jag hade barnfritt innan jag skulle hämta B körde jag bort till Jill för att låna mjöl och ströbröd (köpte nämligen torsk igår för att panera den och äta med potatis men eftersom att vi slängde ut allt i skafferiet hade vi inget hemma... så fick låna lite!) När jag kom tillbaka efter att ha hämta B och A gick vi till poolen en snabbis innan klockan blev 3 och jag stack till gymmet. Sen när jag kom tillbaka hem lagade jag fisken och både E och B åt fisken! E tyckte om det och B fick jag halvt tvinga och locka med efterrätt, men det gick ner. Själv var jag i himlen, har inte ätit fisk (förtom massa lax) sen jag kom hit så det var sååååå gott! Har massa rester nu :D Sen vad jag off när dom kom hem igen och jag satte mig för att blogga :)
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?