Helg och familjefritt!

2015



Min värdfamilj åkte idag iväg på en minisemester/road trip med en RV (husbil :3 ) och är borta fram till onsdag då jag ska hämta upp dom igen! Så jobbade idag på förmiddagen med att få allt redo och sen hänge jag med i min minivan bort till stället dom skulle hämta upp den på för att sen kunna köra bilen tillbaka! Då drog jag till gymmet och kollade Legally Blond som visades :D Sen stack jag hem och åt lite och kollade massa Greys samtigit som jag väntade på Jill som aldrig kom... Hahah vid 9 tror jag hon kom och då hade jag redan hunnit bädda om min säng och ta en nap! Vi beställde pizza (jag kommer sakna amerikansk pizza i Sverige såååå mycket!!!!) och kollade sista avsnittet av GoT!!! Hon hade inte sett det än :D Usch... Matilda som inte gråter till filmer tycker fan sista avsnittet är jobbigt, även efter att ha sett det en gång! Sen satte vi igång The Other Woman en liten stund innan Jill behövde sticka. 
 
Imorgon förmiddag drar vi och Sara till Hawaiian Falls, en vattenpark typ 30 min från mig för att spendera dagen där, såååå pepp! Sen förhoppningsvis skippar Jill gymmet på söndag och spenderar lördag natt här! På söndag vet jag inte vad som händer än men jag är ju ledig måndag och tisdag med, vilket Sara också är så vi ska nog till San Antonio över en dag och paddla kanot eller paddleboarda den andra. Såååå skönt att få lite ledigt så mitt på sommaren!
 
Nus ka jag sova för jag är chauffören imorgon... Godnatt :D
 
 
Bild på min torsk från igår för att jag inte tog några bilder idag :D








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?