Första dagen tillbaka i Austin.

2015



Det var en kort jobbedag för mig idag, 10am-4.30pm vilket var skönt! När jag började jobba slängde jag in ungarnas tvätt från resan och sen åkte jag, A och E ut för att göra lite äranden (B var på camp). Vi åkte till ett apotek för att jag skulle köpa skydd till mina handleder. Har börjat få symptom på karpaltunnelsyndrom och jag frågade de vi var och hälsade på i Arkansas (båda är läkade) och de tyckte att jag skulle köpa sånna och hoppas på att det blir bättre, sen gå till läkaren när jag är tillbaka i Sverige. Men förhoppningsvis blir det bättre och jag slipper läkare :) Dock kostade dom 26 dollar styck, så började med att köpa en till min högerhand för att de hur det går. Ska nu ha på dom så mycket jag kan, gärna hela tiden sålänge det inte stör mig, och speciellt när jag sover!
 
Efter det tog vi ut pengar från mitt svenska konto för att jag ska kunna betala min och Alexandras deposition till Hawaii-touren vi ska ta på min resemånad :D Satte in dom på mitt amerikanska konto och har nu skrivit en check (min första :D) för oss båda och ska skicka den imorgon! Ett steg närmre!!
 
Efter det åkte vi och storhandlade mat och när vi kom hem hade vi lite lunch innan jag åkte för att hämta B. Efter det städade vi undan lite (för att min värmamma hittat en av de stora tusenfotingarna uppe på hennes kontor...... NEJ TACK!!!! Sen gick jag med de två stora till poolen när B sov. Efter det duschade dom och jag gjorde glutenfria bars med E innan jag slutade. Då åkte jag till gymmet för första gången på två veckor typ och när jag kom tillbaka hem så lagade jag mat och nu sitter jag här med lite vattenmelon :)
 
 
 
Mitt paket från Sverige hade kommit igår när vi kom hem från Arkansas :D Världens bästa mamma hade skickat tuggummi, tre nummer av Veckorevyn, mina favvogodisat (turkosa sura godisflaskor), Marabou Jelly Bean och en hel påse med OLW sour cream and onion chips <3
 
 
Detta är INGET man ser var dag! De brukar bråka 24/7 och att se dom kramas ibland är så kul :D
 
 
Såhär ser min högra hand ut nu...
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?