En dag på Thinkery

2015



Denna dagen jobbade jag också 10am-6pm och även idag stack jag till gymmet innan jobb. När jag kom tillbaka hem så duschade jag och sen började jag packa lunch till oss alla att ta med till barnmuseet. Vi stack dit och mötte Jill och hennes barn vid 11 och spenderade 2h där ungefär. Därefter körde vi och handlade mat innan vi åkte hem och pysslade och gjorde middag :) Efter att jag slutat åkte jag till Hobby Lobby för att köpa lite nya saker till min scrapbooking och sen mös jag lite med barnen när jag kom tillbaka och sen scrapbookade jag innan det var läggdags för mig med :)
 
 
Idag var det VARMT! Tror 104F är 40C...
 
 
 
A gjorde coolaste svärdet idag! The Sword of Gryffindor och the Profecy från Harry Potter nr 5. 
 
 
Har börjat göra gurkorna så som pappa alltid gjorde till mig och dom älskar det! Dom tar alltid en och sätter på huvudet och leker prinsessa/drottning vid matbordet xD
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?