En dag i San Antonio!

2015



Vi vaknade upp ganska sent ändå, eller ja, vid 9 hehe, hos Sara och drog oss lite innan vi gick ner för att äta frukost. Blev rester från Kerbey Lane :3 Inte helt fel! Vid 10.30 hade vi klätt oss i klänningar och satte oss i bilen mot San Antonio. Bilresan var typ 1,5h men kändes inte som det, gick mycket fortare! Väl framme spenderade vi en stund på att hitta någorlunda billig parkering då vår planerade parkeringsplats var helt full... Hittade tillslut en kyrkparkering där dom tog 5 dollar dagen, och det var bara 10 min gång typ till dit vi ville :) Vi kollade runt i butiker, åt lunch, åt glass, shoppade souvenirer, svettades och gick en massa. Det blev en väldigt bra dag! Jag hittade mitt San Antioni-shotglas, Sara sin San Antionio-stackbuckskopp och jag en nyckelring jag köpte till Jill. Vid 6 gick vi mot bilen igen och efter ett kort stopp för att köpa vatten, var vi påväg tillbaka mot Austin. Hamnade i slutet av kvällsrusningen så tog ca 20 min längre tid hem, men inte så farligt! Vi körde hem till Sara så jag kunde köra hem min bil och sen åkte jag hem en snabbis för att byta om och sen mötte jag Jill på gymmet för ett sent och slött (för min del) kvällspass.
 
Ett väldigt bra avslut på mina lediga dagar!
 
 
 
Typ det roligaste jag sett på länge!
 
 
 
 
 
 
 
Så god glass <3
 
Bästa med dagen var väl nog att mot slutet hittade vi billiga jeans inne på U.S. Polo och vi köpte varsitt par för 10 dollar styck!!! Sen hittade jag också ett par solglasögon som jag ville ha och de behövde jag då mina favoriter gick sönder igår. Så de köpte jag också för 10 dollar. Sen på g till bilen går vi över en större parkering, och mitt på hittar jag en 20 dollarssedel?! Asså vad är chansen?! Så både mina jeans och solglasögon fick jag utan att betala för dom :3
 



Jenny

Hah snögubben!! Skrattade högt här och Hailey och Petter undrade vad jag sysslade med!! Vilka underbara dagar du verkar ha, njut gumman!❤️







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?