En bättre fredag!

2015



Dagen bestod av jobb 7am-5pm och det var bara B och E hemma så min värdmamma och A åkte till Chicago igår :) På morgonen tog vi det lugnt och sen vid 9.30 packade vi in snack och barn i bilen för att åka till barnmuseet! Vi lekte i vattenrummet, på marknaden, i mörkerrummet och utomhus. Vid 11 hade vi lite snack och sen drog vi oss hemåt igen. När vi kom hem åt vi lite lunch innan vi gick ner till poolen för lite lek med ett par andra flickor från området :) Vi stannade i poolen till 3pm och sen gick vi hem för snack och skolarbete innan jag slutade vid 5!
 
 
 
 
 
 
 Typ 20 min efter att jag slutat, hämtade Jill upp mig och vi åkte downtown för att äta världens godaste hamburgare på Hopdoddy. Dock har de världens dummaste system så man ,åkte vänta i kö utanför och i denna värmen är det väldigt jobbigt. Men trots allt väntade vi och en timme senare fick vi bord och mat :) Det blev en av deras goda milkshakes till efterrätt och sen började vi gå tillbaka mot bilen som vi hade parkerat typ 15 min bort. Då körde vi till Academy vilket är en sportbutik och jag fick med mig två par shorts och ett par flippflopp hem :) Sen var det hem för att sova! Imorgon börjar jag 7...
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?