7 månader i USA!

2015



Det var en ganska kort jobbedag idag, bara att jag fick jobba över lite för att kunna städa ungarnas och mitt badrum. Jobbade 8am-2pm, men var klar med jobbandet typ 4 :) Började dagen med att packa bilen med alla ungarnas saker för att köra dom upp till Nana och Papa för att dom skulle spendera natten där. Efter att jag lämnat av dom körde jag och handlade massa snacks till resan och sen körde jag för att möta upp en snubbe för att hämta familjens sommar-tshirts. Dom gör typ tröjor till varje resa dom gör :) Jättekul idé! Efter det körde jag till bibblan för att lämna böcker/låna nya och sen hem för att städa både rum, badrum och bil! Efter det packade jag snack bags till barnen och sen var jag off! Då körde jag till Cheesecake Factory för att äta middag med en dansk tjej som jag inte träffat innan. Trodde att vi skulle äta i typ en timme för att vi inte skulle ha så mycket att prata om, men slutade med att min värdmamma smsade och frågade om allt var bra, för att jag varit borta mycket längre än vad jag sa. Efter 3,5h åkte jag hemåt igen hahah! Men trevligt var det :) När jag kom tillbaka så packade jag det sista och kollade ikapp Pretty Little Liars!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?