Tjugoåttonde januari tvåtusenfemton

2015



Då var ännu en dag över och jag befinner mig i sängen, nerbäddad med datorn för att kolla det sista innan läggdags. Idag hade det varit en lugn dag, var i princip off idag, jobbade ca 2h med att sortera barnens saker och tvätta sängkläder + bädda om sängarna. Sedan duschade jag äldsta med innan jag var off. Ganska skönt faktiskt :) 
 
Innan jag började jobba åkte jag och Alina och köpte lite fruktsallad och dricka och åkte till en jättefin park här för att äta det. Sedan gick vi en liten runda i det fina vädret! Dock är det bara imorgon också vi får känna på den svenka sommarvärmen för sedan blir det lite svalare framåt helgen :(
 
Efter jobbet satt jag och pratade lite med familjen innan jag stack till gymmet. Sedan direkt efter gymmet åkte jag iväg för att möta upp Maria, en svensk aupair och Karolina, en norsk aupair, för lite late dinner. Jag åt inget utan satt bara med för sällskapets skull :)
 
 
Lika varmt idag som igår :D Men ja, efter imorgon blir det svalare igen :(
 
 
 
När vi gick i parken längs floden fick vi syn på dessa! Jag blev lite chockad och överraskad för visste inte att det fanns sköldpaddor ute såhär här i Austin. Men jag tyckte det var hur gulligt som helst att dom alla var uppradade på stocken för att kunna sola!
 
 
 
 
Jag glömde kameran idag så det fick bli mobilbilder istället, men det blev ändå helt okej bilder! :D
 
På söndag är det ju första februari vilket betyder att januari är förbi och jag har ytterligare en månad att scrapbooka om! Snart dags att framkalla bilderna jag tagit denna månaden.
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?