Tisdagen den 13 januari

2015



Min värdpappa kom hem från Singapore igårkväll och skickade ett sms att han skulle ta banen på morgonen idag, så det ble sovmorgon för mig! Hann även med att träna lite och kolla ett avsnitt till av Sons of Anarchy. Har nu bara 5 avsnitt kvar :O
 
Nu ska jag strax hoppa in i duschen en snabbis, göra mig iordning och sedan börjar jag jobba kl 1 med att hämta lillan från skolan. Får se hur det går att hämta henne idag... Har inte direkt gått bra den senaste veckan hahah!
 
Jag slutar antagligen 8 idag, vilket betyder att jag ska fixa barnen redo för läggdags och helst hinna lägga dem innan jag slutar, men brukar bli att föräldrarna tar över :) Idag kommer även min värdmamma hem och då tror jag att hon kommer vilja mysa med dom en del innan de ska sova.
 
Nu får jag sätta fart!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?