Söndagshike

2015



Godkväll! Eller snarare snart godmorgon för er där hemma i Sverige :)
 
Idag ställde jag inget alarm, vilket var såååå skönt! Sov till 11 (?!) så jag antar att jag behövde det. Blev en sen frukost, yoghurt med massa hallon och jordgubbar i toppat med all-bran! Efter det bar det av på något som blev en liten roadtrip för att jag inte hittade xD Skulle möta upp två tyska au pairer (de jag mötte upp igår) men det slutade med att dom blev sena och jag var vid fel restaurang... Men allt löste sig tillslut och vi fick tillslut vår lunch vid 3pm tiden. Efter det åkte vi till ett hiningtrack som finns ganska nära där jag bor och hikade i typ 1,5h. Ganska skönt avslut på en mysig helg :) Kändes skönt att få röra på sig lite också!
 
Tog inte med mig kameran idag då jag inte hade någon väska eller så med mig när vi var ute och gick, så blir lite halvkassa mobilbilder istället :D
 
 
 
 
 
Måste bara säga det igen; det är en jävligt grym stad jag bor i!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?