Fredagen den trettionde januari tvåtusenfemton

2015



Då var ytterligare en fredag i Austin snart över och jag ränkar ner till Miami, 6 veckor kvar!!
 
Idag har jag jobbat (jobbar) från 1-9pm, men mina värdföräldrar sa att dom kommer komma hem tidigare. Blir nog filmkväll med mig själv ikväll för mår inte riktigt 100 och jag vill upp tidigt för ett nytt pass på gymmet imorgon :D (lite motsägelsefullt att jag köpte Ben och Jerrys innan för att ha ikväll dock...)
 
Iallafall, innan jobb stack jag till gymmet och bara körde lite vad jag kände för, blir nog lite träningsvärk i rumpan imorgon :) Sen var det hem, duscha och ta något snabbt att äta innan jag var tvungen att hämta B. Sen hem, lägga henne för lite quiet time och jag började laga lite mat som jag kan ha i kylen och värma som unch och middag, så jag inte bara tar en macka istället. Slängde ihop en pastasås med kyckling, bacon, hackad lök och vitlök. Blev faktiskt godare än vad jag trodde!
 
Sen hämtade jag E vid bussen, gav dom snack, sen stack E med mormorn hem till dem för en sleep over inatt och jag och B stack till skolan för att hämta upp A från tutoring. Efter det var det hem igen, vi bakade kladdkakemufins (vilket var mycket populärt) och sen åt vi middag (och kladdkakemuffins till efterrätt). Jag har nog ätit 3 muffins nu, känns lagom nyttigt nu när jag vill försöka komma i form igen (y)
 
Sen vill jag införa en tradition med fredagsmys här så fredagar (när jag jobbar) äter vi efterrätt och sen blir det film, alla tillsammans! B ville dock kolla på Mickey Mouse så hon kollar på det själv, och jag och A sitter och kollar på någon film hon valde. Ganska lugn kväll när man bara har två!
 
 
De var som sagt väääääldigt populära!!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?