Blev lite glad idag!

2015



Åh, måste bara berätta en sak som gjorde mig glad idag! Jobbade 1-8 så efter middagen så skulle mellersta ta ett bad (vilket hon hatar) men hon gick fint upp och tog sitt bad medan jag lekte med de andra två precis utanför. Efter en stund när hon var klar och skulle upp, gick jag ner och fixade lunchlådorna inför fredag och när jag kommer upp igen är hon påklädd och säger att det ligger en sak till mig på min säng. Går in och kollar och där ligger lillans sån magnettavla man kan rita på, och på den hade hon skrivit "I <3 U". 
 
Sååå jävla söt :D Det värmde i mitt lilla nannyhjärta!
 
(Remember: Fråga om jag får lägga ut bilder på barnen...)
 
 



Mamma

Åh vad underbart. Alltid härligt med uppskattning <3 Kram

Svar: Verkligen! Speciellt efter att de skriker och bråkar och inte vill göra som man säger ;)
Matilda - Au Pair i USA


Oslofru

http://www.oslofru.com

Härligt! :D

Svar: Det var det verkligen!!
Matilda - Au Pair i USA







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?