Bakning!

2015



Ännu en fredag har kommit till Austin med och jag kan inte förstå hur tiden kan gå så galet fort? 7 veckor kvar till Miami och nästa söndag är det 1 februari, redan!
 
Iddag jobbade jag 1-8 så innan jag började var jag på gymmet, fixade gymkortet och tränade. Sen hämtade jag lillan vid 1, åkte och storhandlade och hem för snacks. Iväg och hämta äldsta på tutoring och sen hem och laga middag. Full rulle kan man säga! När middagen värmdes upp, bakade jag och lilltjejen bröd och senare bakade kan även fröknäcke. Brödet får helt klart 5 tummar upp (y) och smaken på knäcket med, men skulle nog haft det inne lite längre då det inte blev knäckebröd, utan var fortfarande mjukt... Men men, man lär sig genom att misslyckas :) Ett nytt försök får det bli när denna omgången är uppäten!
 
 
 
Åh, mina värdpäron tog världens sötaste bild på lillan när vi bakade!! Måste, måste, måste fråga om jag får lov att lägga upp bilderna här!!!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?