8 veckor kvar...

2015



Om nu 8 veckor kommer jag befinna mig på Miami Beach för att tillbringa en vecka med min underbaraste. Längtar jag? JAAA! 55 dagar kvar <3
 
Igår jobbade jag 1-8pm vilket var ganska skönt! Innan jobb stack jag och Alina för att provträna på gymmet, men allt innan tog ganska lång tid så det slutade med att vi bara hann sitta lite på cyklen och simma lite. Men jag tycker definitivt om stället. Fick en gratis provvecka så jag tränar gratis till nästa torsdag, ska se till att utnyttja det rejält! :D
 
 
Kan definitivt vänja mig vid att köra cardio såhär!
 
 
Mitt post-workout snack, godaste brödet evvaaaah. Intressant bild, I know.
 
Sen skrev jag aldrig det här men förra veckan fick jag hem mina checkar som jag fick i samband med att jag öppnade mitt konto här. Överfett! Kommer ju antagligen aldrgi använda dom men när de frågade mig på banken om jag ville ha det gratis, var mitt svar ett självklart "JAAA", bara för att kunna ha det som minne. I mean, hur coolt är detinte med checkar som har mitt namn och min adress på sig?!



fanny westrin

http://fannyinusa.blogg.se

Har du pojkvän hemma i sverige? :)

Ska nämnligen lämna min pojkvän hemma medans jag är iväg, och det känns lite si sådär

Svar: Hej! Ja jag har pojkvän i Sverige som stannade kvar när jag lämnade. Förstår att det känns jobbigt, det går det inte att komma bort ifrån... Så svårt att kombinera känslorna av att vilja åka mer än något annat, samtidigt som man aldrig vill lämna allt man har! Jag kan säga såhär, jag ser fortfarande en framtid med honom och det har (även om det känns hemskt att säga det) varit lättare än vad jag trodde. Dock har jag ju bara varit borta strax över 1,5 månader så det är långt kvar. Men att ha ett datum att räkna ner till då man ska ses, gör det hela mycket lättare att stå ut med! Mejla gärna om du vill prata mer :) [email protected]
Matilda - Au Pair i USA







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?