Födelsedagsfirande

2015



Sista veckan i februari är nu inledd och på söndag börjar mars (?!?!?!?). Galet värre. Firar även då 3 månader i staterna.
 
Igår, måndag, var det först snack om att skolorna skulle ställas in för att det är för kallt?! Man bara: yes, Texas i ett nötskal... Men skolorna var som vanligt och jag hade bara B hemma. Vi åt frukost i lugn och ro, sen körde vi och handlade mat och efter det blev det en runda till bibblan innan vi åkte hem. Då tog hon en nap och jag bakade en tårta till Jill. Blev en ricecrisptårta för att hon fyller år på tosdag och vi ville fira henne med Maria innan Maria lämnar. Så då passade måndagen bäst. Tårtan blev jävligt bra om jag får säga det själv! Helt perfekt :D Sen spenderade jag typ 30min på att dekorera den med. Så när jag var off kl 4 (jobbade 8-4), dekorerade jag den och tog med den i bilen när jag stack till gymmet. Det var ju en fördel att det var så kallt för den klarade sig ju fint i bilen! Efter gymmet hämtade jag upp Jill och då körde vi till Maria. Sen väntade vi utanför hennes hus utan att hon visste om det, lagom stalkerish, innan hon kom ut och vi körde vidare, handlade dricka och papperstallrikar och sen vidare till en starbucks där vi fick sitta och äta tårtan hahah! Lagom random men vi kunde inte vara hemma hos någon av oss :( Men vi hade sååå kul ändå!
 
 
Tårta in the making...
 
 
Färdig! 
 
 
...och hon blev glad :D
 
Tog dock bara två bilder med min mobil för jag tog resten med hennes då hon har en iPhone 6 och bättre kamera :( Så ska be henne skicka mer bilder till mig :D
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?