Fasen vad dagarna springer iväg!

2015



Då var ännu en måndag över och tiden fortsätter att bara gå snabbare och snabbare. 
 
Tänkte skriva om helgen men har inte laddat över bilderna än, så tänkte att allt fick komma lite senare istället då :)
 
Idag jobbade jag 8-4.30 vilket var sååå skönt. Hemma med lillan idag och även E var hemma för att hon inte mådde så bra. Vi var alla inne och tog det lugnt på fm, sen vid 11 tog jag B och åkte och handlade. Sen var det naptime, min värdmamma tog E ut för lite ärenden och sen när de kom hem igen var det dags för att hämta A vid bussen. Så tog med mig både E och B upp och sen lekte vi ute till ungefär 4.10 och då var det bara in och börja med läxorna och sen var jag off :D
 
Satte mig på min balking för första gången idag och läste ett tag innan jag skulle äta lite middag och åka till gymmet. Så nu är jag hemma igen och sitter här med en smoothie som blev äcklig :( Blandarnästan alltid med yoghurt för att jag vet hur äckligt det blir med mjölk, men så tog jag mjölk idag = äcklig smoothie... Förstår inte varför? Blor dock att dricka upp den ändå... 
 
Imorgon jobbar jag 1-10 vilket är helt okej. Innan jobb, istället för att åka till gymmet, ska jag hem till Maria för brunch eller något (vi ska iallafall äta!). Ska bli trevligt värre :D
 
Hejdå från ett varmt Austin!!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?