Ännu en fredag...

2015



... och 5 veckor kvar innan jag sitter på flyget mot Miami och en vecka med pojkvännen!
 
Har jag sagt att tiden går fort? Antagligen 2437928759 ggr men jag kan fortfarande inte greppa det. Vi är en vecka in i februari redan. FERBRUARI? När jag åkte hade december precis börjat...
 
Just nu ligger jag och slöar lite i sängen och väntar på att klockan ska bli 3 så jag och B kan gå och hämta E från bussen. Jobbar 8-9am och 1-8pm idag så hade en paus mitt på dagen vilket bjöd på en stund på gymmet, lunch och en nap! Sen hämtade min värdmamma B idag från hennes skola vilket gjorde att jag slapp köra iväg. Undertiden B åt lite snack hemma, fixade jag ihop Es saker som hon behöver för sitt birthday sleepover idag. Hon ska iväg till en kompis då som fyller år och ska sova över där = bara två barn för mig ikväll = skönt!
 
Innan idag skrev jag en liten lista på vad jag skulle göra idag för att itne glömma allt. Men nu är allt klart och jag ligger bara och slappar... Får alltid lite ångest av det. Finns inget jag kan göra dirkt jobbmässigt så får väl bara unna mig dessa 30 min av tystnad innan det blir full rulle igen!
 
Idag är solen framme efter en vecka bakom moln! Och min iPhone-väderapp visar fintväder en vecka framöver. Jag kan ju säga att solen har varit saknad. Idag är det inte mer än 15 grader dock, men imorgon och resten av veckan blir det minst 20+, vilket jag ser fram emot :D (förutom att raka benen för att kunna ha shorts....)
 
 
Sol på balkongen!
 
 
och en seg Matilda som väntar på att tiden ska gå!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?