Torsdag 13/8

2015



Idag var också en kort dag (haft det denna veckan vilket har varit så skönt!! Jobbade 6.30-3.30 (eller 4.30 men förklarar varför sen hahah) och blev väckt av barnen klockan 8 vilket var såååå skönt. Kom hem lite sent igår så var rädd för att jag skulle vara trött, men dom lät mig sova länge 😁 Då gick vi upp och åt frukost och tog det lite lugnt. A och B kollade film så jag bestämde mig för att baka lite brownies med E samt laga hennes middag denna veckan. Hon och A fick vars en dag de fick välja vad det skulle vara till middag och A hade i måndags. Så vi lagade pasta med tomatsås! Jätteduktig var hon 😊 Efter det åkte vi till en ny lekplats och lekte lite och sen åkte vi hem för lunch. Vid 1.30 kom Jill och hennes värdbarn och vi alla gick till poolen. Vid 2.30 gick vi hem igen för att B skulle ha lite snack innan sin simning och sen tog min värdmamma henne dit. 
 
Sen vid 3.30 smsade jag min värdpappa och frågade om han skulle komma hem för jag skulle ju vara off nu, men fick då till svar att han inte kommer hem förrän senare och att min värdmamma skulle tagit med alla barnen till simningen. Så när min värdmamma kom hem med B vid 4.30 så frågade jag och ja, hon skulle tagit med alla haha! Hon fick såååå dåligt samvete över att ha glömt det att det var nästan lite kul. 
 
När jag väl hade slutat sen så tog jag en snabb nap innan jag åkte till Cavenders för att leta hatt till Pontus pappa. Hittade ingen och han sov så kunde inte fråga om det var rätt haha. Så blir en tur dit imorgon med! Efter det köpte jag subway till middag (hade typ inget hemma, vår kyl är aldrig så tom som innan vi alla åker på semester haha!) och åkte till gymmet för att möta upp Jill. Blev ett kort ryggpass, massa stretch och öva massa handstands!
 
När jag kom tillbaka hem började jag packa hahah (yes, har inte börjat tidigare...) fick ihop allt ganska snabbt och sen var det sovdags ☺️








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?