Onsdag 12/8

2015



Jag jobbade 6.45-4.45 idag vilket innebar en 10h-dag, men det var ändå helt okej! När jag börjar så tidigt nu så ställer jag inget alarm utan sover bara med min dörr öppen så barnen kan komma in och väcka mig när dom vaknar ☺️ Ganska skönt faktiskt! Dock vet jag inte vad som var med mig idag då jag somnade sent igår men när jag vaknade (vilket var vid 6) så var jag jättepigg? Hann då ligga och kolla ångra avsnitt greys innan mina stora flickor kom in till mig 😁 Då var det att gå upp, äta frukost och sen packa med massa lunch idag också då vi skulle till thinkery och möta upp Jill och hennes värdbarm som också hade med sig en kompis som också går i samma klass som E. Så massa barn var det men alla lekte så fint! Efter thinkery åkte vi och handlade mat och sen hem för snack. Sen tog jag med B till simningen idag och lämnade A och E med min värdmamma hemma. Sen när jag kom hem var jag off 😊 Åkte då direkt till gymmet för ett snabbpass innan jag duschade och åkte och handlade mat på subway, sen körde jag för att hämta upp Meri och så åkte vi till zilker park för årets sista Blues on the Green. Hade picknick och lyssnade på musik bland massa austinfolk. Perfekt onsdagskväll!
 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?