Första skoldagen

2015



Idag började skolorna igen, iallafall för dom två äldsta! Minstingen börjar inte förrän nästa måndag så har en vecka hemma att mysa med henne själv.
 
Idag jobbade jag 9-6 vilket var en helt okej dag! Fick sovmorgon och sen när jag började, åt jag och B frukost och sen åkte vi för storytime på Whole Foods, eller ja, sångstund. Efter det åkte vi och handlade mat sen hem för lunch ☺️ Gjorde tonfiskmacka för första gången och det var såååå gott! Blir nog det som luch fler gånger :3 Efter det var det lite quiet time och sen åkte min värdmamma för att hämta dom stora. När dom kom tillbaka åkte jag med E till hennes dans och sen satt jag bara och läste när hon dansade. Sen när vi kom hem igen vad jag off! Åt snabb middag och sen stack jag på bodypump och efter chillade jag och Jill lite i stretchingen innan jag åkte hem för snack. Nu blir det läsning innan jag ska sova!
 
Hahah innan idag när vi åkte i bilen så spelades låten Girl Crush på radion och B bara "Matilda, do you know what a girl crush is? I have a girl crush on A** and A** has a girl crush on me." A** är hennes bästa vän haha! Så söt!
 
 
 
Såhär ser min arm ut nu när jag ska sova... Måste ha armen rak vilket inte är det lättaste när man... ja, sover, så köpteen fet linda för att försöka få det bättre. Får se hur min hand blir nu!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?