Tisdagen den 14 april

2015



Ja, asså vad sägen man? Tiden springt fan iväg! 4,5 månad borta, snart 5, känns som att jag snart är hemma i Sverige igen...
 
Schemat här är upptaget! Då jag åker på weekend class till San Antonio i helgen = jobbar inget = jobba 45h under veckodagarna, vilket märks nu! Sena kvällar och långa dagar men jag överlever :) Vädret är fint och barnen är snälla för det mesta!
 
Idag jobbade jag 1-9pm vilket betydde sovmorgon och tid för att göra något innan jobb. Så kvällen innan frågade jag om Karoline ville hänga med på en liten powerwalk på morgonen i en park. Har tänkt hela tiden att jag ska åka iväg och gå någonstans för att det finns så fina ställen här, istället för att bara gå där jag bor som jag nu gjort ett antal gånger. Sagt och gjort så möttes vi upp vid 9.30am och gick i strax över en timme. Sen var det hem för en dusch, en nap och sen en smoothie till lunch innan jag begav mig för att hämta B. Efter att jag hämtat henne stack vi och handlade lite, sen var det hem till de stora kom och då blev det läxor och snack innan A skulle iväg på tennis. Mina värdföräldrar tog B idag så hade bara E med mig i bilen. Sen som vanligt var det tillbaka för middag och sen hämta A och när vi kom hem skulle hon duscha och äta och sen var det läggdags! Sen var jag off strax innan flickorna skulle släcka lampan!
 
Enda bilden jag tog idag var på sköldpaddorna vi såg i parken. Fast idag var det inte så varmt så att de låg uppe och solade, utan de simmade bara runt i vattnet.
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?