TGIF!

2015



Då var det fredag igen och på något sätt känns det ganska välbehövligt! Veckan har dock gått fort och barnen har varit helt okej (y) 
 
Även om jag bara jobbar 1-8pm idag så började dagen tidigt, närmre vid 6.30am! E hade en pjäs i skolan på morgonen och hon ville att jag skulle komma, så vad gör man inte för barnen! Sen ville jag gärna se det, se hur föreställningar går till i skolan här. Jag blev positivt överraskad och den var sååå bra! Alla var superduktiga och jag kunde bara tänka på hur man verkligen inte hade kunnat göra ett sånt bra jobb med 120 svenska andreklassare haha! Efter det stack jag till gymmet för 1h pass!
 
Idag är planen att baka chokladbollar, laga lyxmiddag till både mig och ungarna och sen möta upp ett par vänner på tgi fridays efter jobb. Bra fredag!
 
 
 
 
Hörs sen!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?