Snart maj och 5 månader borta!

2015



Då var veckans första dag avklarad och jag säger det hela tiden; jag har knappt söndagsångest längre för jag vet att veckorna går så fort och jag vet att det snart är fredag igen haha!
 
Idag jobbade jag 9am-5.30pm och måndagarna brukar vara ganska sköna då de för det mesta bara innehåller mys med B. Idag stack vi på sångstund, till matbutiken och sen hem och lekte med play-doh. Tydligen så hade min värdmammas kreditkort som jag alltid har med mig, blivit hackat och någon i LA hade försökt handla för 250 dollar på en restaurang med det. Snacka om att jag blev lagom svettig när min värdmamma ringde mig igår och ville veta vad jag handlat sist på kortet, mitt när jag satt med mina vänner i köpcentrat. Trodde först det var något jag hade gjort men som tur var det inte det! Så idag fick jag min värdpappas kreditkort så jag kunde åka och handla mat.
 
Lillan tog ingen nap idag men hon tog det lugnt på sitt rum lite så att jag skulle kunna vila lite. Inte mått 100 idag, antagligen för att jag drack för lite vatten igår så har mest chillat. Istället för att sticka till gymmet idag så satte jag mig i soffan här uppe (som jag ÄLSKAR men som dom ska göra sig av med för att den bara har fyra platser :( ) och kollade på The Heat! Nu har jag fixat ihop bilderna från mars till min scrapbooking, måste bara gå igenom bilderna från Miami och välja ut ett par därifrån och sen kan jag få klart mars också hahah. Så svårt det är att hålla upp farten! Trodde att jag lätt skulle kunna hålla uppe det innan jag kom hit men allt går så fort och det finns så mycket att göra, så hinner inte med! Hoppas på att hinna klart med mars antingen denna eller nästa vecka!
 
 
 
 
Imorgon jobbar jag 8-9 + 1-9 så det är en lång dag. När jag är off ska jag ut och gå och skypa lite med Pontus <3 
 
Nu ska jag nog leta upp något kul att kolla på, göra en kopp varm oboy och sen sova vid 22 förhoppningsvis. Är så trött hela tiden, men sover jag för länge är jag trött och sover jag mindre så är jag fortfarande lika trött. Fattar inte vad det beror på?!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?