Måndag och tisdag!

2015



Igår hade jag heldag med B som vanligt, jobbade 8am-5pm så jag stack och tränade efter jobb. Jag och B stack till sångstunden och till mataffären under dagen och hon hade sovit så dåligt under natten att hon höll på att somna i bilden vid 12 när vi var på väg hem hehe. Fick sotta och sjunga frozen med henne så att hon skulle hålla sig tills vi kom hem. Vi åt en liten lunch och sen sov hon 1-3 vilket gjorde att jag fick det ganska lugnt. Bäddade alla sängarna då jag tvättat sängkläderna, vek kläderna som jag tvättat men det var allt. Så jag tog mig en liten nap jag med!
 
Sen när de stora kom var det bara läxor för E för att A har stora prov denna veckan (hon går i 3an?!?!) så hon fick ta det lugnt och leka med en kompis. Sen var jag off efter lite lekande ute och då stack jag till gymmet för bodypump! När jag kom hem åt jag middag, sista resterna av köttfärssåsen jag gjorde förra veckan! Sen somnade jag tidigt då jag började 7 idag :D
 
 
Idag hag jag bara varit upp och lämnat B på hennes skola och sen stack jag downtown för att ut och gå. Pratade med Pontus under tiden så allt gick mycket fortare! Så mys <3 När jag kom hem blev det en dusch och bananpannkakor och nu har jag 30 min innan jag börjar jobba igen :) Jobbar 1-7pm sen ska jag ha en lugn kväll!
 
 
 
Sköldpaddor :D








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?