Helgen!

2015



Ja, söndag kväll igen och Game of Thrones slutade precis. Satan vad man bara vill se meeeeeer hela tiden!!!! Får ta tag i att läsa i böckerna nu, är ju halvvägs igenom tredje så känns dumt att ge upp nu hehe
 
Denna helgen var ganska storslagen för att vara lilla mig! 
 
Lördagen började tidigt. Klockan 7am ringde klockan och vid 8.15 åkte jag för att hämta upp Jill och för att sen köra vidare på gymmet. När Jill körde sitt pass så fick jag sällskap av Karoline som köpt gymkort nu med, vilket var kul! Körde väl på helt okej, viktigaste var att jag var där. Efter stack vi till whole foods och köpte lunch innan det bar vidare mot tatueringsstudion!!!! Vid 12.20 klampade vi in där lagom nervösa och frågade om tips och råd och en tid. Vi fick en tid kl 4pm efter att vi gått och tagit ut cash till en 100 dollars deposition. Sen kom Karoline och Meri och gjorde oss sällskap med ytterligare en lunch innan vi gick tillbaka till studion. Dock var han klar med kunden före precis klockan 4 så vi väntade typ en timme till så att han skulle rita upp våra. 
 
Jill var ganska snabb med att säga att hon ville vara först efter att tatueraren hade frågat oss hahah. Så hom gjorde sin först och den blev asfin! Sen vid 5.30 var det min tur och den tog ju 25 min... På något sätt så förväntade jag mig inte så mycket smärta hahah för min förra inte gjorde ont, men satan vad denna kändes! gör fortfarande ont nu men det är ju helt klart värt det. Denna snubben ska jag lätt gå till om jag ska tatuera mig mer här, för han fattade verkligen vad jag ville ha. Även om bilden jag kom med var helt annorlunda, lyckades han rita om den så att den ändå blev helt perfekt. 
 
 
 
Nervös före-bild!
 
 
 
 
 
 
Före...
 
During...
 
 
AFTER! Fasen vad jag älskar den!!!
 
 
Nöjda tjejer efteråt!
 
Vid 6 rullade vi vidare mot mataffären för att handla lite middag innan vi stack och bowlade ett gäng tjejer. Rolig ohc mysig stund. Gick inte så bra för mig dock hahah. Sen stack jag och Jill hem till henne, kollade lite Soran Ismail och Johan Glans innan jag körde hem strax efter 11pm. Somnade snabbt när jag kom hem!
 
 
 
Idag jobbade jag 11-3 så klockan ställdes på 9 så att jag skulle ha tid med att ha mysig söndagsfrukost. Bakade scones <3 Sen hade dom två äldsta flickorna haft kompisar lördag till söndag så alla var lagom trötta  efter att inte ha sovit så mycket på natten. Så hela jobbtiden bestod av att kolla film, äta lunch och äta snack. B tog även en liten nap. Sen strax innan 3 åkte jag för att möta upp min värdmamma och lämna över barnen. Då stack jag till köpcentrat och mötte upp ett helt gäng där. Tanken var att handla lite nya kläder som jag faktiskt behövde. Kom hem med två par shorts, fem par trosor och en massa handsprit så ändå helt okej! Jakten efter basic linnen får fortsätta för det är verkligen något jag behöver.
 
 
Öppnade denna påsen idag som jag lyckats spara sen Miami!! Blev lite av det som mitt Game of Thrones-mys idag.
 
Imorgon har jag sovmorgon till 8 så det ska bli skönt! Ska se till att somna tidigt ikväll så jag är uppladdad inför ne ny vecka! :)








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?