Fredagen den 24/4-15

2015



Satan vad denna veckan bara sprang förbi. Redan söndag och imorgon börjar en ny jobbvecka!
 
Tänkte skriva lite snabbt om fredagen i detta inlägg. Jag jobbade 1-8pm vilket var skönt. Men även om jag hade sovmorgon så stack jag ju till mellanflickans skolföreställning tidigt som attans. Planen var ju att åka och möte upp några vänner på tgi fridays men dom planerna ställdes ju in när min värdpappa sa att dom skulle komma hem en timme senare... Så slutade med att jag satt och kollade på en dokumentär och somnadetidigt, vilket var välbehövligt!
 
Lagade lax med bulgurssallad (bulgur kokt med lök, vitlök, saffran och chilipulver). Första gången jag smakade bulgur och det var inte så tokigt faktiskt. Kände dock inte igen mig själv när jag käkade det för det såg verkligen så nyttigt ut, var ju säkert det med, och jag vet hur jag aldrig hade kunnat se mig äta det för ett tag sen!
 
 
 
Smaskens var det! Dock är det nog inte min grej att ha saffran i mat då det blev lite sött, men nu har jag ju iallafall provat!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?