Match #1 forts.

2014



Hai!
Samtalet med mamman gick super och hade inte alls behövt vara så nervös som jag var! Tycker om familjen mer nu och hoppas på att få skypa med pappan och resten av familjen senare i veckan också. Vad det verkade som så tyckte hon om mig också, hon sa typ "you're awesome" ett antal gånger under samtalet, vilket jag tar som en bra grej? Right? Nej, gud. Är mest nojjig över att folk säger att man inte ska ta sin första match, men det kan ju faktiskt vara så att det är den bästa?
 
Jag ska inte få för höra förhoppningar nu utan se hur resterande samtal med familjen går. Har även mejlat deras nuvarande aupair för att få svar på lite frågor! :)
 
 
 
 



matilda

http://liladisktrasa.blogg.se

sv; det lät gott! jag tackar för tipset :D







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?