The weekend

2014



I helgen hände det nog inte för mycket, förutom att jag fyllde 19, wooh! Känns som en konstig ålder, men fortfarande tonåring iallafall!
 
Här är lite bilder från i lördags och på morgonen bakade jag även lussebullar bara för att jag var tvungen att ha på min födelsedag (och för att det är gott...) :3
 
 
 
Maria sa till servitrisen att jag fyllde år haha men att jag INTE ville att de skulle komma och sjunga... Fick inget gratis men de skrev lite fint på tallriken haha! (Men låt er inte luras, det är ingen liten desserttallrik/assiett  cheescaken står på, utan det är en vanlig mattallrik, stor alltså...)
 
 
Måste bli bättre på att använda min kamera...
Jag som till och med köpte en ny, väldigt liten kamera just för att jag skulle ta med den och ta fler bilder med kamera istället för mobil (Y)
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?