Skulle publicerats igår men blogg.se ville inte...

2014



Det var ett tag sedan jag sist skrev här. Kan ju bara säga att tiden går galet fort och jag trivs mer och mer för var dag som går. Gårdagen var nog en av de bästa hitintills faktiskt. Jag och Michaela åkte till en stor park med alla flickorna, åkte ett litet tåg som fanns där och på kvällen kollade vi film och mös framför tvn. Endast smådispyter som nog är oundvikligt.

 

 

Idag (tisdag) jobbade jag 9am-3pm och 6-10pm och på min lediga tid stack jag till ett köpcenter i närheten för att utforska lite. Kan ju säga att jag nog såg en tredjedel på den tiden jag var där…. Blev bara större och större ju mer man gick?! Kände mig i alla fall väldigt amerikansk när jag shoppat på victoria secret, hollister och ätit froyo på pinkberry. Blev bara ett par jeans som jag är i stort behov av och lite nytt från victoria secret. De hade dessvärre inte det jag letade efter, men tomhänt kom jag inte ut i alla fall!

 

Imorgon är det nyår och jag jobbar 9am-1pm och 5-10pm, vilket innebär att det nog blir en innekväll för mig imorgon. Ska dessutom bli dåligt väder så vet inte om jag vågar ge mig ut. Men på min break mitt på dagen tänkte jag åka och handla lite ben och jerrys (har ju typ 100 andra smaker här som inte finns hemma, så bäst att sätta igång så man hinner ta sig igenom alla…) och så blir det nog en filmkväll hemma med mig själv. Inget mig emot, man blir så otroligt slut i huvudet här av allt nytt som händer 24/7, att det knappt finns något bättre än att ta det lugnt. Dock hade det kanske varit roligare att ut och göra något på självaste nyår, men om det blir innekväll betyder det ju bara att jag laddar dubbelt till nästa nyår när jag är hemma med alla nära och köra igen :D

 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?