I'm in Texas, baby!

2014



Kom fram till Texas och Austin för kanske 3h sen. Sötaste familjen någonsin mötte mig på flygplatsen med hemmagjorda plakat och barnen kom springandes för att kramas! Känner mig ganska lyckligt lottad som fått ett så bra välkomnande. Nu är det bara och vänta och se vad som händer hädanefter. Imorgon ska jag upp vid 9am för att termostaten i rummet jag sover i ska lagas, sen ska jag prova köra för första gången i USA och Texas, galet värre! En minivan med 7 säten, sjukt stor och automatare på topp av allt. Men man lär väl vänja sig!
 
Nu ska jag kolla mina missade Paradise Hotelavsnitt och sedan sova. Inte sovit ordentligt på ett antal dygn nu, så får se om jag vaknar när kl ringer imorgon...
 
Godnatt!
 
 
Times Square!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?