December 15th

2014



Livet rullar vidare som 19åring och det är ingen skillnad alls!
 
Måndag var början på en ny vecka och jag jobbade 10am-6pm idag tillsammans med Michaela hela tiden, vilket var väldigt skönt! Vädret har dessutom varit super, runt 22 grader idag och massa sol :D Kommer dock ändras framåt veckan, men sålänge det inte är snö eller minusgrader är jag mer än nöjd!
 
 
 
På lördag bärdet av mot New Mexico och en vecka i skidbackarna och massa snö!! Blir nog inte så mycket skidåkning för min del, kanske en dag, då det kostar strax över 100 dollar för en dag... Min budget täcker inte riktigt det nu när jag inte haft tid alls att spara ihop pengar (hade nämligen inte fått någon information alls om att det skulle vara så dyrt...). Så vi får hoppas på att det är WiFi där vi ska bo så jag kan kolla lite serie eller läsa.
 
Läste förövrigt ut första boken i Game of Thrones-serien nu och gav mig in på andra!
 
Godnatt alla där hemma!



Anonym

Ja det var ju synd att De inte informerade dig om det innan. Hoppas du får en dag i backarna iaf. Vet att du tycker det är kul att åka skidor. Puss mamma







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?