Match #3, update

2014



Var ett tag sedan jag uppdaterade om hur det går med matchningen! Jag är fortfarande i match med familj 3 som bor i Austin, Texas. I söndags skypade jag med mamman i familjen och fick även prata med hennes flickor. Gick väldigt bra och dom är såååå söta! Sedan ska vi boka in ett nytt samtal, tror det blir på torsdag där det ska handla lite mer om hur det är att vara au pair i deras familj.
 
Sedan mejlade även deras nuvarande au pair mig och sa att det var fritt fram att ställa frågor. Lite skönt är det att hon är svensk, känns lite lättare att ställa frågorna exakt som man tänker, istället för att försöka omformulera och översätta till engelska. Vi ska även boka in ett skypesamtal för att vi insåg att jag har för många frågor för att det ska vara smidigt med mejl... Antar att det blir i veckan eller möjligtvis i helgen! Ska bli kul!
 
Håller verkligen tummarna denna gången. Det känns rätt och jag vill inte att något ska komma ivägen för mig denna gång. Vi får vänta och se!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?