Alla papper som ska skrivas i...

2014



Nu är det endast 96 dagar tills dess att jag lämnar Sverige och Europa. Dagarna försvinner sakta med säkert och USA kommer närmare och närmare...
 
Just nu sitter jag fakstiskt och väntar på att det ska bli september! De flesta papper och så som ska skickas in får inte vara äldre än 3 månader vid avresa, vilket betyder att jag får göra det i september. Det jag planerar att göra nästa vecka (då spetember börjar) är att:
1. Ringa och boka hälsoundersökning (samt ta reda på vad det kostar?) + tuberkulostest
2. Ta kopia på mitt körkort
3. Skicka in mina gymnasiebetyg
4. Skicka efter polisregisterutdrag
5. Fylla i Agreement form
6. Börja planera för Stockholm och visumansökan
 
Det är väl det som ska avklaras nästa vecka då. (Hade ju kunnat boka tid till undersöknigen nu, men känns bättre att göra allt på samma gång så man har det samlat).
 
Det allra första jag egentligen ska göra är att hämta up mitt pass hos polisen! varit klart i snart över 2 månader, men har inte fått tummen ur att åka och hämta det, vilket tar typ 10 minuter... Men imorgon ska jag se om jag hinner dit efter jobb! Vore skönt att ha det klart!
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?