"Skit i honom, han mår inte bra", är allt jag hör.

2013



Godkvällans!
Här sitter jag och är lite smått förbannad över att jag inte kan kolla på mitt älskade One Tree Hill, får väl vänta tills sidan är uppe igen. Annars är jag klar med min historia och engelskläxan, two thumbs up! Chillar lite för att sedan gå tillbaka och öva inför min redovisning imorgon, pirrigt värre. Förövrigt var Stiftelsen i fredags så j*vla underbart, och det som är ännu bättre är att de även kommer till Svedala i sommar. Mmmhmmmm, jag längtar <3
Annars vart det en underbar helg tillsammans med pojkvännen och på lördagen hade vi litta mellomys. Resten av veckan har sedan bestått av plugg och återigen plugg. Inte kul. Nästa vecka har vi bara en uppsats i sveska som ska in och ett prov i Affärsjuridik (på alla<3dag ?!) och sen är det lov. Tacka gud för det! 
 
Denna vecka kommer fortsätta med plugg och på fredag blir det festligheter och på lördag blir det mys igen ^.^ Sen får väl söndagen gå till att få klart svenskauppsatsen som ska skickas in på måndag, ingen stress alls, nejdå!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?