This is now. Tomorrow we cry.

2012



Hej hopp!
Idag blev det gymmet ensam direkt efter skolan, fick trycka i mig två bananer snabbt innan heheh
Sedan kom jag hem och bakade ********* som vi ska ha till efterrätt sen. Jag som står för fredagsmaten idag ;)
Tänkte laga något som jag fick lära mig i tisdags heheh, är dock inte säker på att det faller i smaken för familjemedlemmarna, men det återstår att se. Uppdaterar senare med reaktionerna!
Just nu tar jag det lugnt i soffan innan jag ska börja fixa med maten, och jag har en sovandes lillebror brevid mig, söt som vanligt!
Glöm inte titta in senare, det är ju idag våra utmaningar börjar!
 



felicia

http://feliciajensen.devote.se

gud vad mysig bild! JÄTTE FIN. =)

Svar: Tack finis :)
Matilda PW







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?