Nu säger man godnatt.

2012



Godkväll!
Sista inlägget för idag för jag måste stöda undan/diska/vika tvätt, och sådant kul man måste göra när det inte finns någon vuxen hemma :3 Dessutom väntar jag på "Mists of Pandaria European Digital Launch Event" som börjar 22.20, är ritktigt taggad! Det bär av till GAME imorgon och hämta ut mitt spel som jag förhandsbokade för ett tag sedan. Dock hinner jag inte spela imorgon då jag ska träna och den kommer Nathalie hit och så ska vi laga mat och plugga. Men sen har jag turen att vara ledig på onsdag. *HAPPYFACE*. Blir att spela en j*vla massa och plugga lite, måste repetera inför vårt prov i affärsjuridik på torsdag ju. 
Vi hörs imorgon, ska se då om jag kanske kör något inlägg från mobilen :D
Sleep tight and don't let the bed bugs bite!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?