Önskelista!

2012



Sitter hela tiden och tänker på vad jag ska önska mig i födelsedagspresent/julklapp, det blir alltid en samlad lista för jag fyller ju år 10 dagar för julaften, nämligen den 14e December. Detta är vad jag kommit på hitentills :p
1. Resa till Paris över nyår, fast den kommer jag delvis betala själv, men jag fick tillståndet :3 (Det är bestämt, så det ska snart bokas!!!!)
2. En vanlig plattång, fastnat för Babyliss iCurl som både fungerar som en plattång och som en locktång, dessutom har jag hittat ett paket på Elgiganlen där man får en i vanlig storlek och en mini iCurl som man kan ta med sig. Intressant! 
3. En sån Artist Wave Maker från OBH Nordica som gör vågor i håret som ser ut som man sovit med flätor i håret.
4. Alla Takidas skivor i fysiskt format liksom, har bara en då man lyssnar på spotify för det mesta. Men jag vill ha deras äldsta skivor för de låtarna finns inte på spotify!
5. En Spa-dag med mamma, så det ska vi önska oss tillsammans i julklapp :3
6. En ny säng hos pappa, det är typ redan bestämt som en kombinerad present från pappa och min faster. Läääängtar!
7. Dessutom ska jag och mamma gå och pierca navlen tillsammans på min födelsedag!!!
 
Kommer inte på mer för tillfället och det är så svårt att önska sig saker nuför tiden, har egentligen redan det jag vill ha och behöver :) Dock älskar jag julen utan allt man får, vi har alltid åkt till mormor och morfar på julen och ätit, kollat på kalle anka och allt det där. Oftast är det bara jag, min helbror och mamma som åker dit, men något år har hela familjen följt med. Längtar riktigt mycket! Hoppas vi får snö iår, och dessutom vill jag bli 17 hahah :(
 
Det blev en liten paus från historian. Jag sitter här och skriver in mina anteckningar från lektionerna på datorn och kompletterar med saker från boken... Hoppas på att bli klar med detta idag så jag kan skriva ut det imorgon och plugga satan på dem fram till provet.
 
Have a nice day! :3
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?