Om perfekt existerat, skulle alla vara likadana.

2012



Loggade in och såg att jag hade besökare idag trots att jag inte skrivit något inlägg idag! Det är så kul! :D
 
Idag såg jag på Takidas facebook-sida att det håller på att spela in en video till deras senaste singel Swallow (Until you're gone). Hur spännande är inte det? Kan knappt bärga mig. Ny skiva kommer ju även ut om drygt en månad (28 nov) och det är ju nästan ännu bättre... Hoppas på en turné till våren!
 
Vad finns det mer att säga? Jag fick vila från gymmet idag pga ryggen började göra ont efter idrotten igår, så ska dit och kötta imorgon så att man kan hålla helg med gott samvete! Tänkte istället sticka till Emporia efter skolan (eftersom min kompis jag skulle träffa inte hörde av sig.....) men jag beslutade mig för att stanna hemma istället, spela lite och spara mina pengar till måndag då jag ska dit med min fian vän Fanny. Blir då att köpa nya jeans (mina enda blåa jeans har gått sönder...) och lite smått och gott. 
 
Imrgon ska vi även boka resan till Paris!!! Geez vad jag längtar, om det blir datumen vi vill att det ska bli så kommer vi fira nyår i PARIS! Jag och min bästa vän, på nyår, i självaste Paris! Sagolikt! Går icke att beskriva...
 
Sen har jag inga läxor till imorgon så kan slappna av helt idag! Riktigt skönt, har inte kunnat göra det på hur länge som helst!
 



Sofie

http://makeupway.blogg.se/

Mysig bild!! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Matilda PW







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?