Det ögonblicket jag tittade bort, det är det jag kommer minnas för gott.

2012



 
Tänkte dra vå kvällshissar faktiskt, och tar det från den billiga hemsidan med smink jag har berättat om tidigare (http://matildapw.blogg.se/2012/september/plugg.html).
http://www.muastore.co.uk/index.php/bb-foundation
First of all vill jag hissa deras BB Cream, jag har hört en massa bra om sådanna produkter så tänkte att jag kunde prova en som ändå var billig. Vet inte om den uppfyller "kraven" på BB Cream, men det är en helt fantastisk foundation! Den matchar iallafall min hudfärg perfekt och den stannar hela dagen. Jag hatar verkligen foundation som ser bra ut fram till lunch, sen efter det ser det inte klokt ut. Det är något alla ska prova, om ni nu sminkar er heheh, för det är inte en dyr produkt över huvudtaget så varför inte prova? Som ni ser på bilden är det dessutom billigare nu!
Den andra saken är inte en hiss direkt mot produkten, men mot eye primer! Fick en av min kompis för kanske 2 år sen som kom från Make Up Store, och det är nog det bästa jag fått. Jag gillar att använda ögonskyggor, men hur tråkigt är det inte att skuggan lägger sig i vecken efter endast någon timme och sen försvinner ju färgen. Men en eyeprimer stannar skuggan på lika jämt och färgstarkt som det var på morgonen när du la den. Helt fantastiskt! Så för er som vill prova en eye primer, varför inte prova den ovan för att se om det är något för dig? Har själv inte provat den från MUA men enligt kommentarerna ska den funka bra!
 
Ha en trevlig kväll, jag sitter här och väntar på en kanelbulle :3








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?