Jag ska gifta mig med din röst.

2012



Sitter nu på skolan, tidigare än vad jag brukar men jag börjar 8.30 så det är inte så farligt ändå. Jag blev ju körd till skolan! Idag blir det en lång dag, för modligen inga lektioner inställda vilket innebär att vi slutar 15.30 med historia som sista lektion. Efter det förmodar jag att det blir gymmet, det är så det är planerat iallafall och ikväll ska jag kankse se min bror spela match :3 Har även en tyskaläxa som måste göras till imorgon...
 
Iallafall så har jag ingen utväxt längre, mamma färgade håret på mig sent igår hahah, tvigade mig till det...
 
Ville även dela av mig av en av de nya versionerna på Takidas nya skiva. Jag skulle vilja gifta mig med den rösten, helt ärligt. Så j*vla underbar! 
 
Takida – Silence Calls (You And I) - Boxroom Version
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?