♥ Dag 6 - Min medryttarhäst

2012



Yoyo! Första dagen i skolan idag och allt, och varför inte börja med ett prov direk? Jodå, imorgon har vi prov i naturkunskap. Well, well, nu ska jag berätta lite om min medryttarhäst! (:
Sturevallens Diamant
Född: 2001
Mor: Tatjein Spar
Far: Eloge RNF
Morfar: Gandhi RNF
Kön: Valack
Ras: New Forest
Kategori: D-ponny
Temperament: Lugn och matglad, anstränger sig när det gäller
Bästa egenskap: Hans otroliga mysiga boxhumör, står man för länge och pratar med någon annan, kommer han och knuffar på en för att veta att han också vill ha uppmärksamhet (:
Denna ponny är någon som hjälpt mig igenom mycket och fick mig att släppa min rädsla kan man väl säga, för hoppningen. Han tycker själv det är så otroligt kul vilket gör att det enda som kan stoppa oss är himlen. Jag har utvecklats riktigt mycket och jag hoppas på att vi i vår kan bli täclingsklara och komma ut på några lokala tävlingar.
Ska finurla ut hur jag kan lägga upp videor här, så kan ni få se sådanna med! Sen ska jag se till att ta fler bilder med honom, har på tok för lite! Nu blir det plgg innan sovdags. Kramis



Jag provred den hästen när jag skulle köpa min d-ponnny! :D så kul att du rider den!:D







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?